2 hela veckor...

Efter en helt underbar superhelg med mys på fredagskvällen, en tidig lördagsmorgon, bad+bastu+middag+bowling i Skövde och en mysig söndagskväll här hemma så har min sötnos åkt hem till sig igen. Kollade efter henne i fönstret när hon gick och tårarna föll. Jag är så kär att jag inte vet var jag ska ta vägen. Och tanken på att vi inte kommer kunna träffas förrän om 2 veckor igen gör att det va ännu värre att säga hejdå denna gången än annars. Nu ska jag lägga mig och sova för jag är sjukt trött. Jobb+träning+plugg är vad som gäller de kommande två veckorna... surt, men sånt är livet!

Kommentarer
Postat av: Din

Älskling! Jag saknar dig så mycket! Kom hiiiiiit.

2010-03-01 @ 15:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0