Hur kär kan man va?

Helgen har vatt helt underbar! Min stora kärlek kom till mig i fredags. Umgicks med lite vänner på kvällen! Riktigt terevligt! På lördagen stannade vi inne hela dagen för snön bara vräkte ner. Nu får det vara nog! Söndagen spenderades hos min bror. Även en tur till mor och far hanns med. Kvällen tillbringades på bio. Farsan va riktigt bra! Mysigt att sitta och hålla älsklingen i handen och bara mysa. Pussar och kyssar blev det förståss en hel del i biomörkret! Åh vad jag älskar denna kvinna!

Efter bion skulle sötnosen åka hem men tack vare (jag blev iaf glad) vädret så va tåget väldigt försenat. Så hon fick stanna hos mig en natt till :D

Så idag på morgonen vaknade jag tillsammans med min älskling vid min sida. Gjorde frukost. Åt ihop. Pussades och kramades. MYSMORGON! Varje morgon skulle vara såhär! Tyvärr va jag tvungen att ge mig iväg till jobbet och sötnosen skulle med tåget hem så vi tog sällskap en bit och sen blev det ett snabbt hejdå med alldeles för få pussar! Jag vill ha fler!

Jag längtar till fredag då hon kommer hit igen. Sen på lördag ska vi till en kompis och hälsa på till på söndag! Ska bli mys!

Jag är så himla kär i henne! Hur kär kan man va? Det vet jag... men jag kan inte förklara det med ord! Du vet vem du är: Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0