Sjukling där!

Tänk att hon alltid ska lyckas bli sjuk! Dessutom smittar hon ju mig oxå! Men det är väl smällar man får ta för att få lite kärlek de få gånger det händer. Det blir ju tyvärr inte så ofta det blir pussar och kramar irl...

Har haft en underbar helg hos min sötnos! I love it! Har bara haft mys mys mys hela helgen! Härligt! Men nu längtar jag till nästa gång vi ses! Veckorna har alldeles för många vardagar och för få helgdagar! Ge mig en ny helg nu!

Har fullt upp hela tiden. Jobb och plugg i mångder så träningen har fått skippas de här veckorna. Men nästa vecka drar jag igång igen. Dessutom försöker jag få igång ett band igen men det verkar inte som att det blir så mycket till band. Vi får väl bli två gitarrister som trubadurer eller nått!

Nu vill jag ha vår! Tänk vad härligt att slippa halka runt så fort man ska någon stans... Höll ju på att ha ihjäl både mig själv och sötnosen när jag slog i backen. Men jag har väl mig själv att skylla. Tar man snyggskor med slät sula när det är blankis ute så får man väl skylla sig själv!

Till sist vill jag bara poängtera att jag är bäst på Othello och att HV71 spöade Linköping i helgen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0