Elfte februari nolltio

Torsdag. Snart helg. Snart pussar, kramar och mys! Inget jobb idag. Är sjuk! Det suger att vara hemma. Tiden går så sakta och inga penningar blir det. Men skönt att kunna sova och slöa så att skiten försvinner. Imån är det äntligen dags att åka till min sötnos igen. Jag blir galen under veckorna för jag vill bara vara med henne hela tiden. I helgen är det ju alla-hjärtans-dag så då är det självklart att man ska mysa till det lite extra. Jag fick ett SMS från min sötnos nyss. Det blir någon efterrätt med frukt och choklad i helgen! Låter gott! Jag funderar på vad jag ska ställa till med inför alla hjärtans dag. Jag har försökt förklara för henne tusen gånger hjur mycket jag älskar henne men jag tycker själv att jag inte riktigt får ur mig alla mina kännslor. Hur visar man någon att man verkligen älskar dem. Det behöver inte vara några märkvärdigheter men jag vill i alla fall få ut alla kännslor och visa henne att jag älskar henne över allt annat i hela världen och att jag aldrig kommer svika henne. Hur sjutton visar man något sånt för någon?

Jag skrev ju en "liten" återblick innan. Jag missade säkert en hel del men allt finns i mitt hjärta! Jag är en ny människa efter att jag träffat henne! Hon lyser upp hela min värld och gör jorden till en bättre plats. Jag vill va hos henne nu! Men jag får väl glädja mig åt att om ett dygn så sitter jag på tåget påväg till ännu en underbar helg med min sötnos.

Kommentarer
Postat av: Din

Du är bäst på att visa att du älskar mig. Och det här bejbi gör mig alldeles tårögd (du vet ju hur jag är). Så otroligt fint! Jag saknar dig så mycket. Jag måste prata med dig nu med en gång! Jag älskar dig.

2010-02-11 @ 16:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0