Hem ljuva hem....

... eller inte! Gillar inte att vara hemma för det är så tomt och trisst här. Men snart börjar en ny vecka med jobb och träning sen blir det helg igen och då kommer sötnosen hit. Sen kommer syrran och hennes familj hem så då får man träffa dem och särskillt den lille!

Såg på aftonbladet att de ställer sig frågan om svininfluensan bara va en bluff! Det har jag ju sagt hela tiden. Jag vet flera som gillar min teori om att att det är USA som utför tester av kemisk krigsföring. "Vaccinet" gjorde ju att man blev sjuk och min arm blev helt konstig i flera dagar. Tänk er själva att få det i stora mångder. Haha! Det är kul att dikta upp de mest otroliga teorier även om de kanske är mindre troliga.

Jag har haft en helt underbar helg. Va hos min sötnos och vi hade alla-hjärtans-helg istället för alla-hjärtans-dag. Mys mys mys. Skulle tittat på mellodifestivalen och film på lördagskvällen men vi hade det så mysigt vid middagen med över två timmars prat om oss och allt däromkring så det fick bli repriser på söndagsförmiddagen istället.

Nu ska jag gå och sova för imån är det måndag=jobb igen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att höra att din alla hjärtans dag var mysig! Tack snälla för din kommentar hos mig angående mitt hem. Blev verkligen glad :) KRAM!

2010-02-15 @ 08:18:36
URL: http://jennyshemochharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0