På bussen

Sitter på bussen påväg till min forna bostadsort nu. Ska ta mig en liten visit i staden och göra mig ett försök att klara av några tentor! Hoppas verkligen att det går vägen nu! Det är licksom avgörande för hela min framtid! Jag måste verkligen klara dem!

Jag hade ingen aning om att det fanns trådlöst internet ombord på bussen men av en ren tillfällighet upptäckte jag det! Underbart! Nu kan man ju slå ihjäl hela bussresan med att surfa! Måste dock kolla upp en del saker inför tentan på fredag men det hinner man väl med senare!

Idag har det vatt en riktigt stressig dag! Jobbet har flutt på över förväntan de senaste dagarna! Helt otroligt faktiskt! Sen va det direkt hem efter jobbet. Dusch, rakning, packa grejer och direkt iväg till bussen! Hoppas bara att jag har fått med mig allt jag behöver nu!

Det ska bli riktigt roligt att träffa mina vänner igen! Saknar dem lite nu när man bor en bit bort! Ska bo hos några kompisa i två nätter! Underbart att de ställer upp! På fredag ska jag på lunch med en kompis som jag inte träffat på länge! Ska bli trevligt! Hade även planer på att ta ett glas vin eller en öl med en kompis som jag inte träffat sen augusti men hon kunde tyvärr inte så vi har sagt att hon ska komma och hälsa på mig någon gång i maj. Ja, i maj! För resten av mars och hela april är helt fullbokat! Jag mår som bäst när mina helger är fullbokade! It´s nice!

I mitten på april ska jag och min sötnos åka till Venedig! Ska bli så underbart! Vi har ju aldirg vatt på resande fot ihop förut så det ska bli riktigt trevligt! Jag har ju länge velat åka till Venedig... romantikens stad.... men det har aldrig blivit av. Men nu s åär det alltså bokat och betalt Dessutom ska jag åka med världens underbaraste människa!

Jag frågar mig gång på gång: Hur sjutton kan en människa påverka en så mkt utan att man egentligen märker av det? Jag har alltid ogillat KENT! Det har aldrig riktigt fallit mig i smaken! Men så nu för några månader sen när jag träffade den vackraste flickan i världen så fick jag reda på att hennes favoritgrupp va KENT. Hur i helvete då, tänkte jag.... men så nu har jag börjat lyssna jättemycket på KENT och jag älskar deras musik. Har faktiskt KENT på i lurarna nu! Vackert vackert!

Om jag just nu skulle få erbjudandet att önska en, endast en, sak och få den uppfylld så skulle jag önska att jag och min sötnos alltid skulle vara hos varandra! Jag vill inget hellre än att ha henne nära! Sen måste jag ju bara teasa henne lite genom att säga ordet HEMLIGHET! He he! Jag kommer berätta mer om det när allt är klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0